Thursday, April 23, 2009

Apa menU kita haRini?

what to cook?
itu laa soalan cepumas yg selalu berlegar2 dlm kepala aku....asal wan dah p keje...aku kene pikir apa nk masak...huh!!!! tough task really!!!

nasi? takleh selalu masak....kitorang kene jaga diet....esp me...i think im getting fatter here...so dlm seminggu ada la 2-3 days je masak nasi...so the rest masak spagethi or macaroni or mkn roti jek....bahaya nyaaa...setiap kali aku masak...wan akan tambah mkn 2 kali....no good!!!! (inside aku agak bangga...coz that mean im a good cook..) but for healthy...no good!!! nnt cpt laa badan naik.... 1st lauk aku masak, gulai kuning daging salai....daging tu import dr negeri sembilan ok....RM28 sekilo....resepi? i give it soon....easy and menjilat jari!!!!

malam tadi nye menu..nasi goreng belacan with daging bakar...




5 comments:

  1. gulai lemak daging salai..besnye!!!dpt bygkan bau dia...hehe

    ReplyDelete
  2. Ayu,
    sedapnya bila ayu tulis pasal gulai daging salai tu. rempah ratusnya semua ayu bawa dari mesia juga ke?

    seronok la Wan dapat makan sedap2...heheh

    ReplyDelete
  3. lapaaa!!!!!

    nak suroh zura buat gakla..hehehe

    gedik kan? ;p

    ReplyDelete
  4. aahh...nik mmg gedik....suh la zurak import daging from negeri sembilan....baru lee sedap....

    ReplyDelete
  5. mane resipinyue ayu?

    cepat2..misi mendera zura ni... hahahah

    ReplyDelete