Sunday, April 19, 2009

skoilka adin kilo?

I'LL BET YOU ask wat THAT MEAN HUH?

welll....semalam aku n wan p pasar tani kat Tashkent ni...nama tempat tu YONOZSABAD. aku suka cuaca masa tu...sejuk2 sedap jek...yg paling aku suka kat pasar ni...semua makanan nampak fresh sangat! all the sayur,daging, semua nampak cantik n fresh....seyesly, mmg kena pandai ckp both language, uzbek & rusia. sebabnya org2 kat sini prefer uzbek language rather than rusia. so tak ramai laa yg pandai ckp rusia. n 1 more thing, pasar dia tak bau busuk pun n bersih...tu yg aku suka...but yg sedihnya....takde langsung org jual sotong ke..udang ke....ikan pun 1 jenis...n dun ask me ikan ape? heheehhe. yg plg byk jual daging..ermmm menggemukkan!!!

as pe request, i'll present u my 'DOM' (rumah le....)

ini laa ruang tamu aku....cantik kan...aku suka...1st time masuk rumah ni,aku dah rasa 'home sweet home'
tadaaaa....ni la bilik kami! owner rumah ni siap tukar set perabot bilik ni lagi...khas utk kitorang! nice ha?!! senang citer, most of the perabut dlm umah ni semua baru... ooo cadar katil tu import dr kl ok...nak harap cadar owner tu bagi..soooo not my taste...immediately tukar b4 tdo atas katil tu...heheee


ni laa hallway kami...2 pintu putih tu (kalo perasan la) bathroom n toilet..semua tu comel2 jek.




tu laa dapurku yg comel...yg teramat laa aku geram dan ralat sgt...wan leh taktau rumah ni ada oven....kalo tak aku dh bwk dah lasagna paste byk2...boleh wat lasagna....dh laaa kat sini tkde jual lasagna paste...uhuk!!!! sedihnya...my fav lasagna.... :(

ni dining room kami...takde la pakai pun...takat berdua je...prefer mkn kat dpn tv...mkn dlm bilik ni busan!!!

so overall....rumah ni bigger than my house kat kepong...apa2 pun...i like!!!!!

1 comment:

  1. besar gak.. memanjang.. dia nye ruang tamu nampak cozy! wah.. nampak ayu cam sonok je.. lepas ni balik m'sia mesti terer masak sbb hari2 training! hehehe..

    ReplyDelete