Monday, June 8, 2009

let me show you!

privyet!!

i am gladly to inform you guys that my hubby is home!!! fuhhhh....so relieve!!! this past few days was like hell to me...alone...2 hari tak kuar rumah...but luckily on saturday i went out with my new fren...farah, uya(zura) n aini...u know what...those name, just the same with my bestgals kat kl...fara,zura n anem....part yang aini tu je tukar jadi aini...kan?!!!! so the dif version kat tashkent ni pun kepala giler2...fun kuar ngan derang...hmmmm i miss my bestgals...
so talking bout my hubby coming home, guess what did he bring home...thanks to my mak n ayah....luv u guys!!!! ada ketam!!!! ikan!!!! finally the one that i familiar with!!! udang!!!! n sotong!!!! part yg paling best lagi....for ketam, mak siap prepare the sauce....which if make it...it would be a failure...i bet it is!!! n for ikan also...siap ada kuah 3rasa....i just have to fry the fish...lucky me huh!!!! so last nite, our dinner was ketam masak special....fuhhhh really feel like our home in puchong...

ooooh actually i've got sumthing to show you guys....

remember the last saturday i mentioned before, i went out with the gals....so we been to few places..n u cant imagined how crazy they are...shopping for things...so energetic!!! so we went to this place which i kind of forget the name...qhaf sumthing...rasanya qhaf mosque kot....hehhehe i guess...kat sini actually ada quran yg tertua kat dunia...if im not mistaken...but part yang tertua tu btul la...n the best part is, kat sini ada jual suzane...my suzane...and i bought it...very cheap compare to what i've seen in Buxoro..agak besar juga size dia...price bout RM 90. kalo kat Buxoro, the same price i only can get the very small size of suzane...


tadaaaaa...my suzane....sangat murah...sebab just look! jahitan dia sangat penuh...and kain dia kain baldu...kalo kat Buxoro, it will cost you like above USD100...rasanya blh mencecah to USD200 ++...design ni actually ada meaning behind it...



yang ni, maknanya having lots of babies...which i really need that...might as well be my lucky charm....bunga kat tengah tu...mean woman's womb....and bunga kat keliling dia tu...babies...


this one, kalo you guys perasan, ada pic air, burung, sun...it represent a good life...i really need those too... good life n big family of my own...hmmmm...that what i pray to ALLAH everyday...n wish he will make it true someday...


yang ni plak...my Mr.Bmw....before n after....yang 1st pic tu masa dia mula2 sampai tashkent....then see what happen after a month ++ living in tashkent...he's soooo thin...hahhahahaha that because dia telah dikorbankan menjadi bantal for me to sleep...hahahhaha...im having trouble to find a good pillow here...masa mula2 sampai, i bought new pillow which i think it is good....tapi after a while using it...bantal tu jadi sangat penyek!!!!!! dah takde rupa bantal....dah bantal kat sini mahal...kalo kat kl kita boleh dapat good pillow which cost you RM10..kat sini the cheapest is RM26...tu la dia..bantal yg penyek after a month using it....cost me RM26...sooo not worth it!!! so benda yg paling lembut yang ada kat umah ni...Mr.Bmw la....sorry Mr.Bmw...i've got no choice..not until i buy new one...which i guess it will cost me a lot!!! mahalnyaaaaa!!!!

let me introduce you with missy micey & numero...they represent us...me & wan..missy micey represent wan, which they both are cancer. while numero n me were both scorpio...so nampak tak...me & wan, really meant for each other....coz cuba tengok kat numero, ada no 1 ( which is one!!! sama la kan..'wan'??!!) n missy micey....its a gal...get it??? hihihihi


sPasiba!

3 comments:

  1. kak ayu.. bestnyer die. saya baru2 ni pegi umrah.. alhamdulillah saya ingat gak kat kak ayu yang nak babies.. sempat la depat kaabah dekat multazam tuh terlintas ingatan kat kak yu.. ahahhaaa... tak ape.. amboih.. siap beli charm nih.. bestnyer jalan2.. ishk22

    ReplyDelete
  2. yoshh....terharunyaaa kakyu....sangat..mcm nak nangis pun ada...thanks for remember me!!!! wow...p umrah....ada doa cepat dapat jodoh tak? hehehheheheh...itu wajib tu....tu la..i tot im bad at luck...so i guess i need lucky charm... hmmm...

    ReplyDelete
  3. do u have any lucky charm to give me.. u know.. untuk jodoh? ahahahaa (am serious)
    :)

    ReplyDelete